Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

18 Nisan 2010 Pazar

Saldırıya şahit olan öğrenciler şokta

Saldırıya şahit olan öğrenciler şokta
18 Nisan 2010 Pazar

Ladik ilçemiz de dün akşam polis otosuna yapılan saldırıya şahit olan bazı öğrenciler gece boyu bu şoku atlatamadıklarını ifade etti.

Ladik'te düzenlenen Kutlu Doğum gecesi programından dönüşleri esnasında saldırıya şahit olduklarını ifade eden öğrenciler, saldırganlar ellerinde silahlarla kaldıkları yurda doğru koşarak geldiklerini, yurdun arkasından geçerek karanlıkta kaybolduklarını dile getirdi.

Ladik Çok Programlı Lisesi 9. sınıf öğrencisi F.I (14), "Biz Kutlu Doğum programından çıkmıştık. Ben o sırada kaldığım yurda gelmiştim. Tam yurdun kapısından girecekken silah sesleri duyduk. Saldırganların koşarak bizim yurda doğru geldiklerini gördüm. Daha sonra bizim yurdun arkasından çimento fabrikasına doğru koşarak gözden kayboldular." dedi.

Ladik Anadolu Lisesi Son Sınıf Öğrencisi M.Y. de "Ben saldırganların polis otosunu taradıklarını gördüm. Silah sesleri 15 saniye sürdü. Saldırganların kaçarak geldiklerini görünce hemen yurdun önündeki öğrencileri içeri soktum. Daha sonra olay yerine gidip oradaki polislere gördüklerimi anlattım." Öğrenciler, çok korktuklarını ve gece boyu uyuyamadıklarını belirtti.

Kaynak: CİHAN HABER AJANSI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder