Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

25 Nisan 2010 Pazar

7-8-9 Mayıs Feshane Samsun Tanıtım Günleri

7-8-9 Mayıs Feshane Samsun Tanıtım Günleri
25 Nisan 2010 Pazar

Feshane Samsun Tanıtım Günleri 7-8-9 mayıs'ta gerçekleştiriliyor.

SADEF Samsun Dernekler Federasyonu, Samsun Valiliği ve Samsun Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nın 17 ilçe Kaymakamlığı ve ilçe Belediyelerimizin de iş birliği ile Samsun Tanıtım Günleri 7-8-9 Mayıs 2010 tarihinde İstanbul Eyüp Feshane de 2.Mahmut salonunda yapılacaktır. Salonda 70 adet stant kurulacak ve bu stantlar da Samsunun Tarihi yapısı, Turizmi, Yöresel Örf ve adetleri tanıtılacaktır.

Fuar alanında gün boyu Sanatçılar konser verecek ve AKS TV’den 3 gün boyunca sabah saat 10:00 ‘da başlayarak gece 24:00 kadar canlı yayın yapılacaktır.

Not: Stant kiralamak isteyenler için irtibat telefonu 0212 321 54 55 / 0212 294 09 21
Feshane Samsun Tanitim Günleri 2010 7-8-9 Mayis

Kaynak: Sadef.Org.Tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder