Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

13 Şubat 2010 Cumartesi

Zekiye Sezer Ladik MEM Müdürü oldu

Zekiye Sezer Ladik MEM Müdürü oldu
13 Şubat 2010 Cumartesi

Ladik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan Sema-Cengiz Büberci Anadolu ve Anadolu Meslek Müdürü Zekiye Sezer, ilçenin ilk bayan Milli eğitim müdürü oldu.

Edinilen bilgiye göre, Ladik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevini 6 yıldır vekaleten yürüten Hasan Natır'ın görev süresinin sona ermesinin ardından bu göreve Zekiye Sezer getirildi. Daha önce Samsun Kız Teknik Öğretim Olgunlaşma Enstitüsü ve Sema Cengiz Büberci Anadolu Kız Meslek Lisesi'nde idareci olarak görev yapan Sezer, ilçeye gelerek görevine başladı. Amacının ilçedeki eğitim kalitesinin yükseltilmesini sağlamak olduğunu ifade eden Sezer, ''Bu doğrultuda gece gündüz demeden tüm eğitim camiamızla çaba göstereceğiz. Bunun için gereken her türlü fedakarlığı da yapmaya hazırız'' dedi. Bu arada, Zekiye Sezer'in İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne atanan ilk kadın müdür olduğu bildirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder