Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Ladik Halk Eğitim'den kurs rekoru

Ladik Halk Eğitim'den kurs rekoru


Gençlere meslek edindirme kursları kapsamında Ladik Halk Eğitim Merkezi, 2008-2009 eğitim sezonunda 3940 kursiyere sertifika verdi.

Ladik Halk Eğitim Merkezi, 2008-2009 eğitim sezonu boyunca değişik branşlarda açtığı meslek edindirme ve eğitim kurslarıyla büyük ilgi görüyor. İş-Kur ve Halk Eğitim Merkezi'nin birlikte organize ettiği kurslarda, işsiz olan gençlerin istihdama kazandırılması ve kendi kendilerine yeterli hale gelmeleri amaçlanıyor.


Ayrıca kursa katılan bütün kursiyerlere İş-Kur tarafından günlük 15 TL ücret veriliyor ve meslek hakları sigortası yapılıyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Ladik Halk Eğitim Merkezi Müdürü Hadi Ergül, nüfus yoğunluğu bazında Ladik'te düzenlenen kurs sayısının gurur verici düzeyde olduğunu belirterek, bundan sonra da bu tür faaliyetlerin hız kesmeden devam edeceğini ifade etti. Sadece 2008-2009 eğitim sezonu boyunca değişik branşlarda açılan 204 kursta 3940 öğrenciye sertifika verdiklerini ifade eden Ergül, son olarak İş-Kur ve Halk Eğitim Merkezi işbirliğinde düzenledikleri Bilgisayarlı Muhasebe Kursunun başarıyla devam ettiğini, güzel bir ortamda, teknolojinin tüm imkanlarından yararlanarak gençlerin yarınlara en iyi şekilde hazırlanmaları gayreti içerisinde bulunduklarını dile getirdi.

Ergül günümüzde eleman arayan işyerlerinin tercihlerinin öncelikli olarak bilgisayar programlarını iyi bilen kişilerin olması nedeniyle kursun önemine dikkat çekti. Bilgisayarlı muhasebe kursuna daha çok bayanların ilgi gösterdiğini ifade eden Ergül, " Kursumuz şu anda 20 öğrenciden oluşuyor ve öğrencilerin sayısal ağırlığını bayanlar oluşturuyor. Kursumuz üç ay(354 saat) devam edecek, bu süre sonunda başarılı olan arkadaşlarımız sertifikalarını alacak. Ayrıca kursumuzda çalışanların durumuda gözetilerek akşam saatlerinde de kurslarımız devam ediyor ifadelerini" kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder