Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

28 Ocak 2011 Cuma

Ladik'te proje şenliği

Ladik'te proje şenliği
28 Ocak 2011 Cuma

Ladik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından İlköğretim öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen yarışma sonucu 1. olan proje sahibi öğrenciye İl Milli Eğitim Müdürü Hülya Ertük Koç tarafından dizüstü bilgisayar hediye edildi.

Ladik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 5-6-7-8 sınıf öğrencileri arası fen bilimleri, matematik ve sosyal bilgiler branşlarında proje yarışması gerçekleştirildi. Yarışmanın sergi açılış törenine Samsun İl Milli Müdürü Hülya Ertürk Koç katıldı. Programa ayrıca, Havza Kaymakamı ve Ladik Kaymakam Vekili Erol Rüstemoğlu, İlçe protokolü, Ladik, İlkadım, Atakum, Havza ve Vezirköprü İlçe Millî Eğitim Müdürleri, Okul Müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler iştirak etti.

Geçtimiz yıl 13 olan proje sayısı bu yıl 148 projeye ulaştı. Program kapsamında proje yarışmasına katılan tüm öğrencilere çeşitli hediyeler verildi. Açılış programında kategorilerinde 1. olan projeler sunumlarını yaptı, protokol üyeleri tarafından puanlama yapılarak en iyi proje sahibi öğrenciler belirlendi. En iyi proje sahibi öğrencilere İl Millî Eğitim Müdürü Koç ve Havza Kaymakamı ve Ladik Kaymakam Vekili Erol Rüstemoğlu tarafından büyük ödül olan dizüstü bilgisayarlar hediye edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder