Ladik-Samsun blogumuza hos geldiniz ** Welcome to our blog Ladik-Samsun ** Willkommen in unserem Blog Ladik-Samsun ** Welkom op onze blog Ladik-Samsun ** Bienvenue sur notre blog Ladik-Samsun ** Bienvenidos a nuestro blog Ladik-Samsun ** Bem-vindo ao nosso blog Ladik-Samsun ** Benvenuti sul nostro blog Ladik-Samsun ** selamat datang di blog kami Samsun-Ladik ** مرحبا بكم في بلوق Ladik - سامسون ** Добро пожаловать на наш блог Ладик-Самсун ** Velkommen til vores blog Ladik-Samsun ** Καλώς ήρθατε στο blog μας Ladik-Samsun ** ברוכים הבאים אל הבלוג שלנו Ladik-Samsun ** आपका स्वागत है हमारे ब्लॉग Ladik करने सैमसन **.

15 Şubat 2011 Salı

Ladikliler 'Tirit Gecesi'nde buluştu

Ladikliler 'Tirit Gecesi'nde buluştu
15 Şubat 2011 Salı

Ladikliler Kültür ve Yardımlaşma Derneği tarafından bu yıl 4.'sü düzenlenen “Tirit Gecesi” Atakum Belediyesi Eğitim ve Eğlence Merkezi'nde yapıldı.

Tirit gecesine CHP Samsun Milletvekili Haluk Koç, Samsun İl Özel İdare Genel Sekreteri Aslan Karanfil, Atakum Belediye Başkanı Metin Burma, LAYSİAD yönetimi başta olmak üzere yaklaşık 500 Ladikli katıldı.

Gecede bir konuşma yapan Ladikliler Kültür ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Şerif Bilgin, dernek binalarını yakın bir zamanda kavuşacaklarını belirtirken, “Atakum'da olmaktan son derece memnunuz. Sayın Burma'nın derneğimize ve dolayısı ile Ladiklilere yaptığı yardımlardan dolayı teşekkür ediyoruz. Yaklaşık 4 bin üyemiz var. Halen tadilatı süren dernek binamız tamamlandığında siz Ladiklilere daha kaliteli bir hizmet vereceğimize inanıyorum. Bu tür birbirimizle kaynaşmamızı sağlayan geceleri de daha sıklıkla düzenlemeyi düşünüyoruz” dedi.

Ladiklilerle birlikte olmaktan her zaman keyif aldığını söyleyen Atakum Belediye Başkanı Metin Burma, “Aranızda kendimi sizden biri gibi hissediyorum. Sizi seviyorum, sizin de beni sevdiğinize inanıyorum. Bu ülkenin aydınlanmasında önemli rol oynayan Akpınar'a sahip olmanız gibi her zaman farklı, çağdaş ve modern insanlar olduğunuzu biliyorum. Atakum artık Karadeniz'in tüm ilçelerinden gelen insanların buluşma noktası olmuştur” diye konuştu.

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder